Är bombsäker på att det blir ketchup idag!! 4-0 skulle jag tippat på innnan jag såg att det är herr Lärking som dömer. 4-1 är väl mer realistiskt då. Finns det nån större Timrå dödare än lärking. Fan att vi ska få han varenda j-la slutspel. Jobba, jobba, jobba idag så kör vi över skansen gänget idag. Idag ska backarna få ta på sig halsduk i DIF, för här ska de åkas av!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jobba, jobba, jobba idag så kör vi över skansen gänget idag. Idag ska backarna få ta på sig halsduk i DIF, för här ska de åkas av!!
Forza Timrå... alltid alltid!!!