Smokey: Virus är en jävla pajas. Han har ju gnällt ständigt på Timrå sen dem gick upp. Expert? snarare patetisk föredetting. Han gör verkligen skäl för namnet "Virus".
Trist med såna skitmål. Detta känns som en match som Timrå kommer dominera klart men missa hundratals målchanser.. samtidigt som DIF antingen gör nåt skitmål eller nåt bökmål i pp. Timrå gör aldrig mer än 2-3 mål i den här matchen.. tyvärr.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Trist med såna skitmål. Detta känns som en match som Timrå kommer dominera klart men missa hundratals målchanser.. samtidigt som DIF antingen gör nåt skitmål eller nåt bökmål i pp.
Timrå gör aldrig mer än 2-3 mål i den här matchen.. tyvärr.
Optimist som jag är