1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 519256

Sv: Vänder vi nu?
Olle: hellre 3 hemmamatcher än 2 hemmamatcher.. oavsett förnedring.
Nu får Timrå slå i underläge. Alla, inklusive jag själv, har räknat ut dem nu. Kanske det passar bättre?

Sett över hela säsongen har Modin varit en besvikelse. Inte totalflopp, han har varit stundtals bra. Men inte alls vad man trodde.
Z däremot, det är den obestridde kungen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.