1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 519282

Sv: Vänder vi nu?
RocknRolf2: Att få ett helt lag - med ett fåtal undantag - att prestera som minst när det gäller som mest kallar jag fiasko. Har inte sett kvällens match, men de tre tidigare är bland det absolut värsta jag sett någonsin.

Åka ur mot Djurgården är i sig inget fiasko. Men sättet man gör det på kan jag inte rubricera med andra ord.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.