1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 519290

Sv: Vänder vi nu?
sargad: precis. Visst suger det att åka ur i kvarten. Men samtidigt finns det som sagt nyanser även i elände. Timrå gick upp efter lång exil 00. Och redan 5 år senare ska vi ta semifinaler för givna?
Det viktiga är trots allt att Timrå är i finrummet. Och att vi är där med besked. Det går ej att ifrågasätta. Bland de lyckligaste hockeyögonblicken jag haft var när Timrå gick till allsvenskan (!) efter avgörande match mot Boden -97. Framgångssagan efter det behöver jag ej nämna... men det kunde som sagt vara värre. Vi har ju lagen som har gått åt andra hållet

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.