1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 5197

Sv: Mästarcupen
Dj Hemp!!
håller med dig o Frimans frispel!!
han måste ha varit ute o gjort göteborg osäkert innan??

så första tränings turneringen är klar!! o vårat gäng
kom 4!! inte så pjåkit ändå!! dom har fått testat dom
nya pojkarna,fått prova nya femmor!! skall bli intressant
att följa våra HJÄLTAR i vinter!! OCH vill passa på att skriva
att TIK031 har börjat att röra på köttet så om det är någon som
vill bli medlem så maila [email protected] så fixar vi det!!
den nya TIK031 hemsidan kommer under vecka 34
FORZA TIMRÅ

mvh gud

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer