1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 519707

Sv: Foppa
Som Kent sa så var det Foppa själv som ville spela, han är myndig. Han hade läkarens ord på att han var hel. Han kanske dessutom efter att vilat sedan i jan. var mer hel från skador än tidigare under säsongen. Hela hans kropp har fått slippa alla påhopp och småskador, i stället har han byggt upp sin kondis de sista veckorna.
Det är klart att hans vänstra handled inte var så stark, men om man jämför hur hans magmuskel var i höstas, så kanske det var en bagatell, min gissning bara.
Jag är ingen läkare, det var en expert som sa ja till hans möjlighet till spel.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...