1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 519783

Sv: Det är över nu
NR_9: Vad man än tycker om "grishockey" eller skönspel så måste man tillstå att Wikegård/Garpenlövs spioner har klurat ut nyckeln till hur man slår lag som TIK, MoDo och Mora - dvs spelande lag.

Vad jag inte fattar är hur TIKs tränare gått i väggen när det gäller taktik mot DIF, det borde finnas nån som har en lösning så att HELA laget spelar lika så att vi inte behöver förlita oss på Z'as individuella prestationer. Sksll man spela så så skulle vi behöva 13 Zäta i laget - och det har vi inte utan det enda vi kan förlita oss på är lagmaskinen - som för tillfället verkar ha fått soppatorsk - tyvärr.

Men, men - vi har spöat DIF förr så varför inte 3 gånger till...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.