1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 5198

Sv: Trots allt rätt nöjd...
Var där och såg matchen, och inte blev jag imponerad av "Indianerna"!
Visst, ni vann, men målen tillkom i Pow play, för övrigt ganska slätstruket. Men ingen av lagen har väl toppat formen inför mästarcupen!? Det blir annan fart på TIK när det gäller!
Nu har laget visat upp sig och det ser mer lovande ut nu än förra säsong upptakten.
VF femma i ES, TIK sexa mitt tips!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.