1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 5199

Sv: Trots allt rätt nöjd...
Tja, själv är nöjd med seger i MC.
Leksand - betydligt bättre i år än ifjol. Dessutom saknade vi fyra ess i cupen: Tomas Forslund, Sami Ahlberg, Greg Brown och Chris Govedaris.

Fjolåret var en mardröm av sällan skådat slag. Tragiskt, då allt gick åt helvete. Presterade max 80% av vår kapacitet.

Men den här säsongen - då djävlar. Vi ska tillbaka. Och hoppas förresten att vi möts i hissen, då ni är på väg ned dit ni hör hemma.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.