Friskan: Åsikter finns det gott om. Idéer finns säkert också, det gäller bara att någon hittar dem här och vill försvara dem offentligt.
De återstående sju matcherna kan användas till att slussa in ytterligare ett par nya juniorer i fjärdefemman. Vi får ha 20 utespelare och när det är luckor, så tycker jag att de ska fyllas upp med juniorer. Lite lättare för dem att få prova på spel, om de är registrerade och ombytta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
De återstående sju matcherna kan användas till att slussa in ytterligare ett par nya juniorer i fjärdefemman. Vi får ha 20 utespelare och när det är luckor, så tycker jag att de ska fyllas upp med juniorer. Lite lättare för dem att få prova på spel, om de är registrerade och ombytta.