1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 523255

Sv: Ny ramsa
John K: "Bra förslag till avslutning: Timrå, Timrå, Timrå!!! Tyvärr kan jag inte ta upp den på ståplats eftersom jag har sittplats på andra sidan av arenan. Ni som befinner er på stå kan väl dra igång den?
Jag är övertygad om att den kommer att fungera bra."

Eller hur? Visst är jag påhittig? Jag visste väl att ni skulle gilla det. Värsta grymma ramsan liksom. Om inte någon på ståplats drar igång den imorgon så kanske någon av er kan snacka med Jonte Hedström så kanske han kan dra igång den direkt i någon tv-intervju?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.