1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 523277

Sv: Ny ramsa
orion: Du har aldrig funderat på att bli svenskalärare? Jag tror det skulle passa dig faktiskt.
Som du kanske vet brukar man säga så, "jag ska hålla alla tummar jag har". Det är inte direkt så att jag går och säger "jag har ont i alla tummar" t.ex.

En sak till, om ni nu skulle råka ta er till semifinal och isåfall får möta FBK där (för visst kan det väl bli så, eller?) så ska jag faktiskt hålla ALLA TUMMAR JAG HAR för att ni spöar dom, tro det eller ej. Dom är idioter hela högen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.