1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 523281

Sv: Ny ramsa
Emma no15: Svenskalärare...no way!
Men lite fallenhet för modersmålet kan jag ju ha ändå...
Jag har aldrig hållit alla tummar, aldrig heller haft ont i alla öron, eller vickat på alla stortår!
Men en besserwisser är jag, definitivt!

Glad att du visar storsinne om vi möter FBK, men varför älskar du djyyrkyrko? Dom spelar ju fulhokky!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.