1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 523296

Sv: Ny ramsa
Emma no15: Visst är det så, du har helt rätt. en vad är syftet med ditt inlägg egentligen. Fetstryk och ut, ut ut .. låter inte bara som att "hålla på ett lag"..

Jag hoppas verkligen att ni ger Timrå fetstryk imorgon! Dom ska ut, ut, ut! Jag kommer att hålla alla tummar jag har för att ni vinner. HEJA DJURGÅRDEN!
Emma no15 @ Söder om Foppa-land Igår kl. 17:49 Besvara Visa ämne

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.