1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 523300

Sv: Ny ramsa
oraklet: Jag HÅLLER inte på Djurgården så, men jag hoppas att dom vinner. Med fetstryk menade jag att jag hoppas att Timrå torskar ordentligt, och med ut, ut, ut menade jag att jag hoppas att Timrå åker UT. Get it? Men blir det inte så som jag hoppas så är det bara att lyfta på hatten och gratulera. Då har ni gjort er förtjänt av semifinal-platsen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.