1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 526176

Sv: Wikegård
orion: Den där matchserien hade gått till 7 matcher om DIF vunnit på Globen i match 1. Det borde man ha gjort också eftersom man var det bättre laget då. Tjusningen är väl att det inte riktigt brukar vara det bättre laget som vinner. Det borde vi rödklädda nallar känna till.

Om DIF haft samma kyla och effektivitet som mot TIK hade 08:orna vunnit ikväll. Men visst var indianerna utan tvekan det bättre laget.

Wikegård är fruktansvärt bra.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.