När släpps biljetterna och kan man ringa till värdshuset (eller nån annastans) och beställa eller måste man åka dit? skulle va bra att veta så man är beredd.
också har jag en fråga, var kommer vi göra av örnhuvudet från entrén ställas när dom kommit ut ur den? Hmmm känner mig efter på nått konstigt vis....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
också har jag en fråga, var kommer vi göra av örnhuvudet från entrén ställas när dom kommit ut ur den?
Hmmm känner mig efter på nått konstigt vis....