1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 527858

Sv: Silly Season 05/06
El Maco: Bara att Källarsson är draftad är för mig en gåta. Nej, ingen Tomi i Timrå om ni frågar mig.

Ingen Pasi heller för den delen som allt för många gånger är ett yrväder i egen zon. Åtminstone på TV, i SAIK-tröjan. För oproffesionell attityd också enligt uppgifter. Kan inte påstå att jag nu mera gillar denna backtyp och vad han presterar på isen. Då behåller jag hellre Karls Kaviar.

Tacka vet jag Micke Lind. Skönaste ryktet hittills! Får väl för Timrås skull hoppas att BIF åker ur och att SAIK inte går upp. Att förlora Jonte vore en kniv i ryggen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.