Huge: Ja, men konstiga är att ena parten ofta är FBK när dessa rykten 'kommer ut'. Lite svagt att ingen journalist kan läcka lite som t.ex. 'källor inom FBK antyder att....'
Det vore lite mer ärligt. När dessutom Loob går ut i tidningen och beklagar sig för att andra lag kontaktat 'hans' spelare blir det ju bara löjligt.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Huge: Ja, men konstiga är att ena parten ofta är FBK när dessa rykten 'kommer ut'. Lite svagt att ingen journalist kan läcka lite som t.ex. 'källor inom FBK antyder att....'
Det vore lite mer ärligt. När dessutom Loob går ut i tidningen och beklagar sig för att andra lag kontaktat 'hans' spelare blir det ju bara löjligt.