Huge: Ja, självklart är det trist att tappa en spelare som alltid jobbar hårt. Men om Ledin bara är ute efter pengarna så har Luleå knappast möjlighet att bjuda emot. Inget att göra åt det.
Det som stör mig och många andra är att förhandling och rykten kommer ut i pressen under slutspelet. Sedan har ju FBK flera gånger visat sig dåliga på att utnyttja de spelare dom värvat, t.ex. Lindman o Hento. Vi får väl se hur det går denna gång.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Huge: Ja, självklart är det trist att tappa en spelare som alltid jobbar hårt. Men om Ledin bara är ute efter pengarna så har Luleå knappast möjlighet att bjuda emot. Inget att göra åt det.
Det som stör mig och många andra är att förhandling och rykten kommer ut i pressen under slutspelet. Sedan har ju FBK flera gånger visat sig dåliga på att utnyttja de spelare dom värvat, t.ex. Lindman o Hento. Vi får väl se hur det går denna gång.