1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 532779

Sv: Stubinerna
ernie eagle:
Jag står inte i klacken, jag sitter på sittplats men jag håller på Timrå IK i vått och torrt.

Jag och många med mig skulle skratta gott om Timrå Iks supporterklubb bytte namn till stubinerna.

Jag är i dagsläget ej medlem i Timrå supporterklubb, trots 30års support till föreningen. Till nästa säsong funderar jag på att bli medlem, men byter supporterklubben namn till stubinerna är valet enkelt:

- Nej tack!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.