1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 538488

Sv: Silly Season 05/06
Bragd-Birger: Jag kan inte annat än hålla med, centrarna är det stora frågetecknet. Hurvida Hagos blir kvar eller ej vet vi inte i dagsläget men även om han blir kvar finns det finns det frågetecken. Visst tycker jag att Hagos är en bra hockeyspelare, men mycket till playmaker tycker jag inte att han är. Frågan är vem som ska bli första center och ta playmakerrollen (kan det bli Nielsen?).
Jag har hört att man ska ersätta Hagos om han sticker till USA och då är det säkert möjligt att man tar in en center som är mer playmaker. Frågan är bara vart man får tag i en sådan. När jag satt och funderade häromdagen var den enda jag kom på Miettinen (dock tveksam om han håller). Kanske finns någon i öst (ryss eller tjeck) men jag har alldeles för dålig koll på de ligorna.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer