1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 5392

Sv: Trots allt rätt nöjd...
TIK sladdar i elitserien, det mesta pekar mot kvalserien. Med 5-6 omgångar kvar skriver Roland Engström en krönika om vad som fattas i årets TIK. Rutin, en ledare på isen behövs. Engström avslöjar att Huss enda sen juluppehållet tränat med juniorerna, och dessutom gjort ett par träningar i a-laget. En vecka senare är nyheten officiell, Huss gör comeback!
I sista omgången, borta mot Södertälje sker combacken. Förlust med 2-5, men Huss tycker "att det känns bra".
Kan Timrå, med Huss rutin rädda sig kvar i elitserien?

Man ska väl inte måla fan på väggen, men det var bara en tanke som slog mig...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.