1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 5409

Sv: Trots allt rätt nöjd...
Johan J: Efter att ha läst ditt inlägg så instämmer jag i att Jindrich kommer att överta den "outstanda" position Pasi hade.......

"Jag" har hittat en själsfrände, hoppzan hålller med, Red Eagles sover ( upp i skolan i morrn), Knylan grymtar och HH stavar fel som vanligt....

Kongo är INTE mongo.... tja... vad kan man mer begära???

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.