1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 5416

Sv: Trots allt rätt nöjd...
250 kg: Jag svarar en sista gång på våran diskussion för det känns som vi går i cirklar och det ger ingenting och folk blir irriterade...
Vi vet juh inte hur de nya är rent ansvarsmässigt... kan juh vara någon av dem som går in och tar huss ansvar annars har vi Peltomaa och vikarierande lagkapten Karlsson som kanske ta ett steg till.
Det finns dock ingen självklar ledare men situationer bygger ledare och så även i detta läge.

Lindholm var bra det måste jag erkänna men vi klarade oss utan honom också i början av säsongen...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.