1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 5419

Sv: Trots allt rätt nöjd...
OJ!! oroande, Friskan har fått minne, dåligt omen eller??

Och övriga har ni fått pms eller, f-n ny sässong ny giv, Hur j-la sjuk får man bli gämföra föregående sässong med en sässong som dessutom inte börjat,,,,

Eller har några gått och blivit någon j-la siare under sommaren,,,,ååååååååå jag tror jag pinkart på mej Huss och Lindholm har slutat,, Ett lag bygge består inte av en a två spelare en slutar eller blir skadad finns alltid någon som tar vid,,,Sedan är det bara att hoppas att det inte blir 6Dl Mjölk 2 ägg 2,5 dl mjöl 50 gram smör, och lite salt,,,,,

Men så blir det f-n inte

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.