1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 543228

Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Swordster: Kan väl vara så att den är mesig men hur blir det då med alla souvernier som idag finns i ganska många ex. Tröjor, kepsar m.m.

Skulle örnen skrotas innebär det att en massa prylar i shopen måste bort. Hur ser Timrå på det!!??

Vad kostar det??

Mitt förslag är att tallarna tar plats på tröjorna på motsatt sida som C och A
märkena sitter för kaptenen och de assisterande. Jag tycker nämligen att kommunens logga bör finnas på matchstället

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.