1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 5434

Sv: Surströmming och jävla cuper
Lydig som jag är så kollade jag in den nya länken till Hockeykultur.com. Där fick jag genast ett användbart tips om jag av någon outgrundlig anledning skulle befinna mig på en avslagen träningsmatch typ IFSH i kattladan. Nu är väl inte risken särskilt stor...men ändå..Mikael Bordin ger exempel på saker att tänka på vid sådana tillfällen: "döden, ensamhet, nihilism, neuroser, ilska, satan...".

Annars så undrar jag om de nya spelarna gjort sitt mandomsprov som det varit tradition på tidigare..ätit surströmming.
Visst är det bara Oskars som gäller!
Timrå IK måste ha sveriges häftigaste reklam i det.

Är det någon som vet om samma isso kommer att användas nästa säsong..där finns nog mycket av förklaringarna...
Apropå det så läste jag i Expressen att Roger Melin inte lyckats se något samband i att BIF har så många på skadelistan. Försurningen kan ha många bieffekter och då talar jag inte om naturen..Annars har väl inte Brynäs lyckats så bra med att föryngra sin trupp. Det skulle inte kännas bekvämt om man var BIF supporter..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer