Själv tycker jag att det nästan känns skönt att vi gör entré i en mer passande serie. Jag ser fram mot kvalserien. Det kommer att bli tufft och jämnt. Något man saknat lite i elitserien.
Det skulle dock förvåna om Timrå inte är med och fightas om elitserieplats. Tror i min enfald att Timrå inte är ett "mediokert" allsvenskt lag utan Zäta som någon s.k expert påtalade. Ett fokus på kvalserien från nu, sedan gasar vi utav helskotta.
Actionleif: Ett tal från dig till din bror i Malmö kan bara handla om kärleken till Timrå IK. Det blir succé!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag ser fram mot kvalserien. Det kommer att bli tufft och jämnt. Något man saknat lite i elitserien.
Det skulle dock förvåna om Timrå inte är med och fightas om elitserieplats. Tror i min enfald att Timrå inte är ett "mediokert" allsvenskt lag utan Zäta som någon s.k expert påtalade.
Ett fokus på kvalserien från nu, sedan gasar vi utav helskotta.
Actionleif: Ett tal från dig till din bror i Malmö kan bara handla om kärleken till Timrå IK. Det blir succé!