1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 543849

Sv: Aalto
Pätr: Jo men ett missat slutspel ett år kanske man får chansa med. Förstår inte tanken med att ta hit en drös ungtuppar om de är tänkta att sitta på bänken.

Sen är de ju svårt att skaffa sig rutin om man inte får chansen att ta ett större ansvar och dra ett tyngre lass. Om man hela tiden sätter de yngre i en grupp för sig och inte räknar med dom,när ska de då blomma ut och varför ska vi överhuvudtaget satsa ungt i så fall ?

Tror personligen att Regin,Strålman m fl kommer överraska mycket positivt i höst/vinter. Hoppas jag iaf...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...