Almatea: Det har alla utom Marknaden i Timrå begripit,,dom är fortfarande i Flygblads stadiet, och tror att det är bässta sättet att marknadsföra sig på,,,,Men som Eriksson kommer dom väl på alldelens för sent att det är IT och kunden som bestämmer,,,
Hmmm,,undra om dom har copiator eller om dom fortfarande kör med stensilapparat
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det har alla utom Marknaden i Timrå begripit,,dom är fortfarande i Flygblads stadiet, och tror att det är bässta sättet att marknadsföra sig på,,,,Men som Eriksson kommer dom väl på alldelens för sent att det är IT och kunden som bestämmer,,,
Hmmm,,undra om dom har copiator eller om dom fortfarande kör med stensilapparat