1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 544337

Sv: Talla inte på våra tallar!
Frella:

Det kan väl tänkas att örnskrället går hem hos personer som inte är hardcore-supportrar. Därav kanske det är önskvärt att ha kvar den. Den är ju "tuffare" än tallarna, så det kanske lockar någon..? Nått positivt finns ju uppenbarligen med örnen eftersom den envist klänger sig kvar.

Personligen hoppas jag att ledningen redan fått upp ögonen för det som diskuteras här. Att tallarna får en mjukstart samt att örnen försvinner i takt med att prylarna försvinner från shoppen.

Hoppas bara att det inte stannar vid detta, då är ju tallarnas ingång förgäves.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.