1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 545634

Sv: Silly Season 05/06
kungsbacka: Aha...jag trodde att en supporters uppgift var att stötta laget. Att blint tro på någonting utan reflektion låter mer som en...idiot.
Man kan ju också tycka att ett hockeyforum blir lite tråkigt om inläggen är av typen:

- Fan vad bra det ser ut!
- Mmm...håller med!
- Samma här!

Men vad faen. Du är förmodligen en bättre supporter, och möjligen människa, än vad jag är. Det får jag leva med.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.