Jag stämmer in i önskan. Om vi ska öka omsättningen så borde man väl åtminstone prova att sälja reklam på hemsidan, annars går man väl inte mot de uttalade målen som föreningen ställt upp. Styrelsen kanske måste lyfta upp det på dagordningen. Jag utgår från att alla vill föreningens väl.
Marcus: Vad har hemsidan för besöksstatistik? Hoppas detta är påtalat för ledningen. Den är vad jag förstår mycket välbesökt särskilt med nya "hockeysnack".
Reklamplats borde inte vara svår att sälja om inte någon stor sponsor satt stopp för det av någon anledning. Hoppas de betalat bra för det i så fall.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Styrelsen kanske måste lyfta upp det på dagordningen.
Jag utgår från att alla vill föreningens väl.
Marcus: Vad har hemsidan för besöksstatistik?
Hoppas detta är påtalat för ledningen.
Den är vad jag förstår mycket välbesökt särskilt med nya "hockeysnack".
Reklamplats borde inte vara svår att sälja om inte någon stor sponsor satt stopp för det av någon anledning. Hoppas de betalat bra för det i så fall.