1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 547031

Sv: Silly Season 05/06
Calle Johansson, bördig från Nyköping? Vad tror ni om den? Nja, det är nog bara en träningskompis. Men visst har storspelare kommit från Sörmlands residensstad. Vem minns inte Tobias Åblads storspel i kvalserien?

Här vill jag ha jag-mötte-lassie-poäng. Jag pratade med Calle Johanssons mamma i samband med att Timrå mötte NH90 borta i allsvenskan året vi gick upp. Det var för övrigt andra gången i livet jag mötte Smokey och första gången han släppte loss och dominerade läktaren, i flygarmössa och allt. Första gången hade han orange halsduk och tryckte lite blygt i ett hörn på O´learys i Stockholm.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.