I januari samt i mars konstaterade man att man skulle satsa på IT-projekt/ försäljning på hemsidan. Men, man kanske avvaktar ny organisation. En klubbdirektör ska väl tillträda snart.!? Är det därför man avstått från att sälja annonser? Det kanske finns en förklaring innan man beskyller folk för att inte göra sitt jobb. Men, liite märkligt är det. Frågorna uppstår som vanligt före svaren! Hoppas att det blir lite reda i detta..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
IT-projekt/ försäljning på hemsidan. Men, man kanske avvaktar ny organisation. En klubbdirektör ska väl tillträda snart.!?
Är det därför man avstått från att sälja annonser? Det kanske finns en förklaring innan man beskyller folk för att inte göra sitt jobb.
Men, liite märkligt är det.
Frågorna uppstår som vanligt före svaren! Hoppas att det blir lite reda i detta..