Per HApps: Dom förhandlade i vintras med en annan leverantör som verkar vara lite mer på hugget än vad NEH är. Omsättningen på Timrås supporterpryttlar är enligt folk i branschen förvånandsvärt låg. Lite nytt blod och lite nya idéer hade nog inte skadat.
Förhoppningsvis uppfattar berörda parter kritiken och försöker göra någonting åt det. Det finns säkert mer pengar att göra för klubben.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Omsättningen på Timrås supporterpryttlar är enligt folk i branschen förvånandsvärt låg. Lite nytt blod och lite nya idéer hade nog inte skadat.
Förhoppningsvis uppfattar berörda parter kritiken och försöker göra någonting åt det. Det finns säkert mer pengar att göra för klubben.
Timrå rockar alltid fetast!