Hörde häromdagen att GIF brutit med NEH, om det är för iår, nu på en gång eller till nästa år låter jag vara osagt. Men det är ett lovvärt initiativ från GIF håll iaf.
Nu har väl årets souvenirer knappast anlänt ännu för vår del, men med NEHs stillöshet med t-shirts formade för kartongkroppar så spelar det väl ingen roll vad klubben tar fram egentligen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu har väl årets souvenirer knappast anlänt ännu för vår del, men med NEHs stillöshet med t-shirts formade för kartongkroppar så spelar det väl ingen roll vad klubben tar fram egentligen.