1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 549167

Sv: Webbshop
Per HApps: Skulle inte klubben satsa på tallar enligt något meddelande man gick ut med? Den där "drakörnie" som står på en målvaktsmask (!?) tyder väl på att det är fjäderfät som gäller fortfarande. NEH har väl sitt högkvarter söder om Dalälven. Dom måste tro att Sundsvall/Timrå befolkas av raggare till hundra 100%. (Inget elakt om raggare... Men i det modet så är det mycket eldsflammor, USA-flaggor, örnar och "tuffa" symboler) Vi kanske är helt ute och cyklar? Timrå IK kanske säljer 1000-tals prylar med god vinst redan idag? Det kanske är kitch som gäller? Timrå IK visar vägen med höstens smaklösa mode redan nu!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer