Paddan: Ät grus Modojävel! Peter Forsbergs stil i den däringa tevereklamen där någon uppblåst unge och han försöker kränga AXA-gröt får Timrås eldsflamme t-shirt att framstå som HUGO BOSS. För att inte tala om när smaklösheten slog alla rekord... När Modos svar på veka fotleder gned in sig i brunkräm och vek ut sig... Marit Paulsson och YMCA:s alla läderbögar är stilikoner!!! Eller har vi glömt den "ollonblå" matchtröjan som det spyddes på
Timrå IK. Allt är förlåtet. Så länge vi har Modo så älskar vi NEH;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå IK. Allt är förlåtet. Så länge vi har Modo så älskar vi NEH;)