Smokey: När vi pratar smaklöshet, måste väl allt som är Gult & Lila vara värre och mer smaklöst än något annat som vi överhuvud taget sett i Timrås supportershop? Se det positiva, Smokey - du hade kunnat hållit på Färjestad...
Fast jag känner också liksom du irritation - vart fan är TALLARNA!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Se det positiva, Smokey - du hade kunnat hållit på Färjestad...
Fast jag känner också liksom du irritation - vart fan är TALLARNA!