1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 550235

Sv: Mästarcupen i Norrtälje
Friman SR: Äsch skit det detsamma. Vet fan inte vad jag tänkte på. Jo förresten så att bilderna kommer in i datorn. En mobil ja med GPRS eller en vanlig digitalkamera. Jag var lite för kvick där i tankarna.

Men det kanske är framtiden digitalkameror med GPRS, fråga mig fan inte till vad, för det har jag ju noll koll på ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.