1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 551229

Sv: Silly Season 05/06
kungsbacka: Det var då ett förbannat jävla gnällande över allting!

Var måste vi vara så pessimistiska i denna kommun! Fan man blir ju sjuk av att vistas i detta klimat.

Vi skall ALLTID såga innan vi vet ett skit! Nu får det vara nog!

Kamma luggen och torken röven ren (som är full av skit) och håller på mattan!

Släng rullatorn, koppla ur hörselapparaten och kom in i matchen!

Det är sommarlov - NU!

Zzzzzzzzzzz....*gäsp*

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.