1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 551245

Sv: Silly Season 05/06
ernie eagle: Jag kan svälja att man väljer att värva Peter Ström, även om det är en relativt anonym spelare. Det ligger alltid en tanke bakom varje värvning när det gäller Kent Norberg, till skillnad från Binnikemasken Carlsson m.fl. "Patrik Hucko? Han är tjeck, alltid kul med tjecker. Vi testar."

Men skulle hela bygget ruttna eller vad man nu kan dra för paraleller till byggbranschen, så kommer Nubben få höra det. På förhand känns väl Peter Ström som nått tolftehandsval, även om det ju förhoppningsvis inte är det.

Det här laget blir fruktansvärt intressant att beskåda i vinter. Bra eller anus är frågan.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.