1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 551453

Sv: Silly Season 05/06
Knylan: Suktar man efter en schysst förstecenter känns Ström sisådär. Jag menar, ä r han ens center? Enligt Swehockey har han, åtminstone det här milleniet, använts som högerforward.
Är det som en sådan han värvas så känns det väl helt ok. Om nu Hedström drar, vill säga. En rightare är alltid en rightare.
Den verkliga akilleshälen kvarstår dock: centersidan. Jag ser ett skriande behov av en playmaker.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.