Östersund nästan.... och vad hade du i geografi ????? Eller var du kanske sjuk när ni hade detta ämne !!???? Dorotea ligger helt klart närmare vill jag lova! Nej, plocka fram Atlasen och hittar ni inte så kan jag ju förklara lite närmare.........
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Eller var du kanske sjuk när ni hade detta ämne !!????
Dorotea ligger helt klart närmare vill jag lova!
Nej, plocka fram Atlasen och hittar ni inte så kan jag ju förklara lite närmare.........