1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 555930

Sv: Fredagen närmar sig
Kvinnohund: Klart Grabben vill tjäna pengar !" Vem vill inte det ?
Dom har ju inte så lång karriär precis heller.
Om du fick välja 100000/månaden alt 1000000 vad skulle du ta ?
Bonus är väll också att få se sig om Over there.
Så glöm Jonte och Hagos
Sen kan du ju diskuteras om dom är "Mogen" för det ?
Hagos har defenetivt inget Over There att göra ännu. 2-3 år kanske.
Men nu ? Nä, knappast.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.