1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 556953

Sv: Nästa säsong?
NewYorkboy: ojoj 2 fans i the big apple häftigt. guld man kan ju hoppas men jag tror att jonte blir skillnaden mellan att lyckas eller misslyckas jag tror att detta blir en mellan säsong 8:e platsen är nog timrås iår då får man va nöjd med tanke på alla nya spelare inte minst målvakterna men man vet ju aldrig med TIMRÅ detta kan bli bra?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.