1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 557190

Sv: Fredagen närmar sig
WarhawK: Jag tror att chansen/risken att han hamnar i Detroit är större än att han hamnar i Timrå. Vill inte ankorna ha honom kommer nog Detroit försöka få honom. Dels så är Babcock GM där, som ville ha honom till ankorna, dels Z som han kamperade ihop ifjol med, både i Timrå och landslaget. Och sen är det inga stora summor vi pratar om.....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.